utorak, 19. veljače 2008.

Događaji Događaji iliti novosti (tračevi)

I evo doslo da se stavi novi post od strane joke/g tako da vas malo iznenadimo
čega ima;
Da playa G je prestao pušiti već punih 10 DANA , jos je ziv i to preko dva vikenda,bez jebene cigare,,,
Subota

Sve je počelo jednoga dana točnije jedne proklete subote ,sunce se već poćelo lagano spuštati u sutonu mraka, a mi se budale našli ići opijati u osijek.
I tako se okupili ,joka,graba,lech,žulj i mirna,i krenuli zajedno u nepoznate vode,
nakon dugih dugih kilometera hodanja kroz mećave i tuđa dvorišta stiglimi do pivnice(sound)
i tamo zasjeli,zapili,ubili. Nakon 3 piva mirna je otišla do bilja a samo najhrabriji mušketiri su ostali u Neophodnoj bitci sa sobom,pivom i drugim ljudima.
Imali smo malih komplikacija glupi G je stalno isao srat(R11) Tako da smo bili veoma usamljeni ali sve se to naglo promjenilo kada su se deve napili i ošli bariti.
Score W: L:

Lech W:1 L:0
Graba W:0,25 L:1,75
Joka W:0 L:0
Žulj W:0 L:o
Zduna W:-2 L: 9 (Special Guest)

I tako da smo mirnih duša ošli kući dimdrljukati-_-
I g idalje nije zapalio..... ^O^
poozz svima koji su imali vremena ovo pročitat

3 komentara:

Anonimno kaže...

heh da bilo zanimljivo...
jos da nas vise bilo...
a jbg kad G neide srat...
de odjebbite sa onim scorovima
to nije dota glupani jedni...
i da imam novi post...
poZZ od Zgembe i Lecha
kiSS

Anonimno kaže...

pa eto da i ja iskomentiram ovaj score nije mi jassno kako je g dobi win 0.25 al ajd neka se tjesi xD

Anonimno kaže...

wuuhuu...
et mene sam u prolazu...
pa da ostavim trag...
da se zna da sam bila...
jel...
aj...
užiwajte...
pozz
Kata