ponedjeljak, 14. siječnja 2008.

bbbrr smrzavam se od dosade

evoga prodzu sva sljavlja i katolicka i pravoslavna mi pametni popili svu paru pa sada jedemo govna i trunemo kod kuce

etol ljudovi neke je uhvatila manija pa prze oblivion i jako su sretni zbog toga,dok mi drugi umiremo od ljubomore jer nam kompovi ne zadovoljavaju uvjete instalacije

IGRAMO KOMPOVE! Ljudi pomozite nam donirajte nam nest para da nepostanemo gikovi za igrama jer imamo sve cimbenike da to postanemo jedino nemamo para jer sve popijemo. Stoga molimo vas spasite nas mi ocemo PITI, LOKATI i da opet je dosadno u Bilju i opet rokaju cajke a mi umiremo jer nemamo gde izac a da nisu caje i nedosta je nam mala sitnica PARA!

3 komentara:

Anonimno kaže...

e nisi normalan...da ljudi, dajte nam para...obecavamo necemo sve popiti... valjda...daj odi na moj blog ostavi koji komentar

Anonimno kaže...

Ljudi istina?????? nemamo para za cugu a bitno da imamo najbolje kompove u republici.I treba nešt poduzeti.Prodat kompove i kupit cugu to je moj prijedlog...JOka

Anonimno kaže...

jokaaaaaaaaa leti medu oblacima...al ovaj put nema oblaka... heh...zulj daj idemo na kavu dolje...zaspat cu