utorak, 15. siječnja 2008.

studiranje


evo mene opet novi post u opisu osobe a.k.a Žulj koji vrjedno studira i iz studenskog centra piše novi post. Mislim ono nije da mi nejde faks jer ja mislim biti vjećni student pa mi ne moze neici xD.
Lech se slaze sa mojom malenkošću te isto piše novi post u STUC-u za svoj blogić eto samo bi vas sve pozdravio i nagradio Joku sa izhlapljelim pivom (jer nemam para da kupim novo) sto nam se pridruzio u (NE)uspjehu na faksu eto prođe jos jedan dan na faksu uh kako sam se umorio. Vozdra ljudovi

3 komentara:

Anonimno kaže...

jebote zuki pa de nemoj nas odavati... sta ako nam starci to procitaju??' onda cemo da jedemo govna!! heh aje idemo na kavu,pa sam dva kata dole trebamo sici...i da zapalim napokon,,,ugl ja odo

Anonimno kaže...

da tko ih jebe...bar njima nije doadno. E meni pocinje tjelesi u 12.. ja odo dolje po sok ak nist drugo i zapalit jednu

Anonimno kaže...

E pa da i ja ostavim post na našem blogu jel izgleda da si samo mi međusobnoostavljamo postove.ali no unatoč svemu tome sretna srijeda svima nama i uživajte...