srijeda, 23. siječnja 2008.


Evo ga došla i srijeda dan poslje utorka za neupučene ili pijan. I tako ja jedini sepet srijedom čekam engleski u 3h i pisem blog iz stuca. Novih posebnih događaja nema osim što je Joka namjestio DOTU tj. ja mu namjestio ali to se nezna.


O ZGEMBI DUHU IZ SNOVA:

Zgemboj(Zgemba) koda je umro, koda je priča iz neke bajke duh koji se katkad pojavi i opet nestane. Njegova pojava se najvise primjećuje petkom i subotom kada dolazi napuniti baterije svoga krvožilnog sustava sa velikim količinama piva i onda opet nestaje ali ne u zaboravu nego u carstvu snova(on vam je kao neka vrsta medvjeda koja cjelu godinu spava po cijeli dan osim petkom i subotom, neka cudna hibernacija) i tako Zgemboj ostaje kao prica o ljubavi jednog cudnog covijeka i njegovog omiljenog piva. Djeca ju prepricavaju i dive se tom zacaranom svijetu u kojem Zgemboj živi xD
post by Žulj

PS: Leh čkapi danas nema predavanja i garant crkava kod kuće i igra DOTU na što sam ja jako ljubomora. I posto je hacker koji nezna kako je namjestio DOTU da mu radi.
vozdra svima i hvala na ostavljenim komentarima

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

haha
kao prva sam ...
a ju...
a zgemboj nije normalan...
njemu baš dobro i libo ga racku za sve...
za njega postoje dva dana u tjednu i dobro...
tak bi i ja živila isto...
hehehehe
aj užiwaj...
kissi
The Kata

Anonimno kaže...

hvala Kato na komentaru
uzivaj
i uzivaj
pa se nauzivaj
xD

Anonimno kaže...

svaka čast zgemba...i ja bi tako..al kad razmisliš takvu ustanovu kao što je faks se ne treba nikad zapustiti i uvijek treba biti na prvm mjestu. budite ljubomorni :P (moš mislit)
ajd uživajte...pozz
Vlatka

Anonimno kaže...

o zuki kao si samo bio pogodio...heh...DOTA...
nemoj ti zgembu,sta fali tome? Pa i ja tak. Spavam,spavam i spavam...ili igram dotu... ajde poZZ cijeloj ekipi i svima sto komentiraju nase blogove

Anonimno kaže...

hvala svima na cjenjenim komentarima a joka nece dobijat vise komentare dok nest ne ostavi ovdje garant sada pici dotu ali jbg i to je za ljude

Anonimno kaže...

Joka was here...