ponedjeljak, 21. siječnja 2008.

evo mene opet


eto ga ljudovi i doso novi nama omiljeni ponedjeljak kada svi vrjedno idemo u Školice ili nama omiljene fakultete jedva čekajući da nam zavrsi vikend.?! Ljudi pa šta ja pišem jebem ti ponedeljak najgori dan u djednu ja bi ga izbacio da vise ne postoji ponedjeljak u tjednu. Dosta sam srao o ponedjeljku pa da vam kažem šta novog ima. Evo ovako:
1.Zavrsio je turbo folk tjedan u Bilju iako nisam izaso ni jednom jer sam bio pre zauzet sa stvarima bitnim za život kao što je lokanje
2. Grabovac i Joka danas polažu da dobiju dozvole za ubijanje oliti vožnju te im želim puno sreće i nadam se da cu se i ja jednom s njima provozat ali ne na šoferšajbi.
3.Ljudovi evo večina ekipe dok nepije se navukla sada na DOTU i sada ju stalno igra ako su trjezni
4. Još jednom želim sreću Grabovcu i Joki :)))
post By Žulj

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

o zuki ti mora da si zaluden sa G-om i jokicom...heh...da alkosi sretno danas...

Anonimno kaže...

al netreba vama sreca...vjerujem ja u vas...sjebite tam neku bakicu da nam ne smrdi u tramvaju...

Anonimno kaže...

a ljudi bedirate me...ne radi mi dotaaaa... a zasto nemam pojma... sve mi otvori osim dote...to je fu.... sreca... ajd sam vi igrajte...

Anonimno kaže...

hvala na lipim željama i da da joka je prošao na ispit ali G nije.Jebiga nezna svatko voziti.
I što se tiče bakica imaju sreće što danas nisam na ni jednu naišao,Smrdljiva gamad jel one nikada čule za sapun ili koji im je k**** u tim tramvajima.(Nisam htjeo napisati kurac jer je nepristojno._.

Anonimno kaže...

PA VI BILJANI SAMO LOČETE. STVARNO ZNATE KAK SE ŽIVI....SVAKA ČAST........

Anonimno kaže...

hahahaha
Grabovac pao...
a šta se ja uopće koji kurac smijem,kad ja nisam ni izašla na to...
I šta fali lokanju sve je to u redu...Još je bolje,ak se ima s čim začinit to...hehehe
aj užiwajte...
The Kata

Anonimno kaže...

A jokica mi prosao...heh... jadan grabovac!!! tak ti je to kad si celav a nemas bmW...jeli....