utorak, 22. siječnja 2008.

post bez naslova


Eto imamo i novog vozaca u ekupi koji je aka Joka. Graba ce morat manje piti jer ce opet morat platit ispit ali i to se dogadza nije jedini koji je pao(i ja sam pao ali to se neprica jer sada dajem instrukcije shumaheru) Eto ga opet sam uspjesno zavrsio radni dan na faksu:) Neki ljudi nam se zale da nas vise ne vidzaju pa kako cete nas i vidjet kada mi vrjedno (NE)UCIMO za faks otkad je bolonje tesko je biti student xD. a jbg sta ce te, zato imamo blog da nas cujete jer ipak smo u 21.st.
eto ga ljudi nemam vise inspiracije tako da vas sada napustam sta ce te takav je zivot bez piva.
post by Žulj

4 komentara:

Anonimno kaže...

eh zuki...da tesko je bit student
ma proci ce i G...valjda=)
ajmo belu na netu...heh=)

Klošari iza Ambulant kaže...

de neda mi se sta ti je tolko dosadno? ma nebrini se proci ce

Anonimno kaže...

xD

Anonimno kaže...

de lol vi niste normalni majke mi moje...
aj užiwajte tamo u (ne)učenju...
hahahaha
dva studenta...lol...
i lech i žulj...
sama pomisao na to je smješna...
hahahha
aje kissi...
papa
The Kata